Rendszergazda cégek listája:

www.doit.hu
www.helpdeskcenter.hu
www.docca.hu

(Ez fizetett hirdetési blokk.)

HTML

Rendszergazda cégek listája:

www.doit.hu
www.helpdeskcenter.hu
www.docca.hu

(Ez fizetett hirdetési blokk.)

A rendszergazda blogja

Amiről egy rendszergazda beszélni tud. Mit vegyél figyelembe, ha rendszergazdát keresel, vagy rendszergazda céget? És mire figyelj, ha rendszergazda vagy? És minden egyéb, ami rendszergazda...

Friss topikok

Címkék

adaptív (1) adaptív szűrő (1) adatbiztonság (10) adatkezelés (5) adatkezéls (1) adatvédelem (6) adó (1) ajánlat (2) ákos (2) alkalmi (1) állás (1) antivírus (1) ár (2) árak (1) áram (2) áramfelhasználás (2) artisjus (1) átalánydíj (1) ateo (1) baracomp (1) barazsy (1) biztonság (4) bkv (3) bódis (1) bolt (1) bsd (1) cég (2) cisco (1) cms (1) cube (1) dokumentáció (1) domain (1) drága (6) eldobható (1) elérhetőség (1) email (1) eszközök (1) e mail (2) fejlesztés (1) felhasználó (6) felmondás (1) festék (1) garamszegi (1) garancia (2) géppark (1) google (2) hálózat (6) hálózatépítés (1) hálózatfejlesztés (1) havazás (1) heves (1) hibabejelentés (1) hibaelhárítás (1) hitler (1) (1) hogyan (1) honlapkészítés (3) hozzáadott érték (2) hozzáférés (1) hulladék (2) humor (23) idióta (1) informatika (2) informatikus (1) interjú (5) internet (3) intranet (1) ipad (1) ip cím (1) it (1) játék (1) jog (1) jogdíj (1) jogvédelem (1) kábel (1) kalkulátor (1) karbantartás (1) károly (1) kávé (1) képzés (2) kerékpár (1) keresés (1) kibocsájtás (1) kiszervezés (1) kkv (1) klassz (1) költségcsökkentés (7) komédia (1) kommunikacio (1) kompresszor (1) környezetbarát (6) környezettudatos (7) környezetvédelem (7) lan (1) lemeztelenítés (1) letöltés (1) linksys (1) linux (1) magyar vállalkozó (1) marketing (3) máv (3) megbízható (1) megoldás (1) microsoft (1) mikulas (1) mikulás (1) mosoly (1) napló (2) németország (1) neo (1) nhh (1) nógrád (1) noname (1) nyilvántartás (4) nyomtatás (1) nyomtató (1) olcsó (6) online marketing (1) online számlázás (1) online számlázó program (1) open source (1) párnacsata (1) pénz (2) poén (22) pofátlan ügyfél (1) portalanítás (2) portalanító (1) privát (1) probléma (1) programozó (3) rádió (1) reakció (1) reklám (2) rendszer (4) rendszerátvétel (2) rendszergazda (84) rendszerinformatikus (1) rendszerkarbantartás (4) rita (1) sávszélesség (1) sciennet (1) softbase (1) spam (5) spamfilter (2) spammer (3) spamszűrés (3) spamszűrő (2) spray (1) sysadminday (1) számítógép (6) számítógépbolt (1) számlázó program (1) szavazás (1) széndioxid (1) szerszám (1) szerverszoba (1) szerverterem (1) szerzői jog (1) szoftver (6) szoftvernyilvántartás (8) sztrájk (3) szűrő (1) takarítás (2) takarító (2) takarítónő (2) tárhely (1) távadminisztráció (2) távkarbantartás (1) távmunka (1) télapó (1) tisztítás (1) titok (1) toner (1) törvény (1) total commander (1) ünnep (1) végpont (1) veszélyes (1) vicc (23) video (1) vidi (1) világnap (1) virtuális (1) víruskereső (1) víruskommandó (1) vpn (1) webdesign (2) webdizájner (2) weblap (4) weboldal (3) webprogramozás (2) webtárhely (1) wifi (1) windows (2) windows 7 (1) winkler (1) yellow (1) Címkefelhő

Szerinte nem ér annyit, amennyit kérünk

2010.01.11. 16:41 dJw_

2010 első gyöngyszeme a pofátlan ügyfél kategóriából. Az előzmény az, hogy a kedves megrendelő (csak így nemecsekesen) megrendelte a rendszerfelügyelet szolgáltatást szombat 13:00-tól 22:00-ig. Kalkuláltunk neki egy rendes árat, ami szombat lévén nem a normál munkanapi ár, hanem attól azért magasabb. De talán ez lényegtelen is a sztori szempontjából.

Megállapodtunk az árban előre. Egy héttel a munka megkezdése előtt. A feladat, hogy álljunk rendelkezésre az ő leltározási idejük alatt. A kezdéskor legyünk kint a helyszínen és a munkatársak útmutatása alpján pozícionáljuk át a számítógépeket, hogy kényelmes legyen a leltározás. Majd záráskor is legyünk kint és pakoljuk vissza a gépeket a normál rend szerint.

A munka megtörtént. A megbeszélt időre odértünk, a megbeszéltek szerint elvégeztük a feladatot. A megbeszéltek szerint hívtam őket, hogy akkor rendezzük a számlát és ekkor a válaszon annyira megdöbbentem, mint még soha:

"A főnök azt mondta, hogy csak a felét fizetné ki a megbeszélt összegnek, mert szerinte nem ér annyit a munka, amennyit kérünk."

Nem, nem viccből mondta, hanem halálosan komolyan.

Erre varrjál gombot!

11 komment

Címkék: rendszerkarbantartás rendszergazda pofátlan ügyfél

A bejegyzés trackback címe:

https://rendszergazdak.blog.hu/api/trackback/id/tr971663935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2010.01.11. 18:40:44

Korrekt ügyfél! Nem lehetett valahogy előre látni? Tudom, hogy nagyon nehéz, de az elején nem volt már "furcsa"?
Mindenbe beleegyezett és a végén mondta, hogy ez nem ennyi? Mert akkor ez egy új állatfaj...

deejayy · http://deejayy.hu/ 2010.01.11. 18:57:36

TIB-et aláíratni, ajánlatot, megrendelést mellékelni. Aztán, hogy neki vagy az ügyvédnek küldöd, csak a türelem kérdése :)

Mefi · http://mefi.be/ 2010.01.11. 19:50:38

Ilyenkor nem rossz dolog előre aláírni szerződést. Mi ugyan mással foglalkozunk (webfejlesztés), de volt már hasonló eset, azóta vigyázunk.

dJw_ · http://rendszergazdak.blog.hu 2010.01.11. 19:55:43

A város egyik legnagyobb ruhás boltjának tulajáról nem gondolná az ember, hogy ilyen senkiházi módon jár el.

Szerződés szóbeli, ezzel nincs gond. Persze a papír jobb lenne, mert kézzelfoghatóbb, de igazából nem is az a lényeg, hogy szerződés vagy egyéb, hanem maga ez a hozzáállás... "szerintem nem ér ennyit a munkátok"

BaraComp Rendszergazda 2010.01.11. 20:15:23

A válság legnagyobb vesztesége, hogy az emberek önmagukból is kifordulnak. Nálunk is érezhető ez az irány, hozzáállás.

Bele kell venni az üzletmenetbe, elővigyázatosabbnak kell lenni, mint bármikor.

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2010.01.11. 20:36:35

@dJw_: PONT a város egyik legnagyobb ruhás boltjának tulajáról tudom elhinni! Így jutott előbbre... innen van a bazi nagy autója meg stb... sajnos nagyon sokszor ez a tapasztalatunk!

Tisztelet a kivételnek, de attól mert valaki már nagyban játszik már néha úgy gondolja, hogy nem vonatkoznak rá a dolgok.

dJw_ · http://rendszergazdak.blog.hu 2010.01.11. 20:42:55

@Ernő (WebSEO): az nyugtat, hogy hamarosan utoléri őt sorsa és akkor azoknál fog állásért kuncsorogni, akikkel eddig szívózott. Akkor fogok én nagyon röhögni majd :) Bár csúnya dolog a kárörvendés, de olyan jól esik :D

Mefi · http://mefi.be/ 2010.01.11. 21:27:56

@dJw_: ó, ha tudnád velünk mekkora cégnél fordult ez elő, meglepődnél. Mi is így voltunk, meg ráadásul volt még ismerős is, aztán melóztunk mint az ökör, mert hát "úgyse lesz baj". Lett. Azóta sem bízom én senkiben. :D

akocsis · http://akocsis.blog.hu 2010.01.12. 13:12:41

Megállapodtunk az árban előre - ez mit jelent?

Adtatok-e írásban ajánlatot?
Van-e aláírt keretszerződés, hogy mondjuk 11,200 Ft+Áfa/óra óradíjon fogtok dolgozni?

Nálunk semmi nincs írásbeli ajánlat nélkül, mégha az írásbeli ajánlat egy sima email, és kb arról szól hogy: A telefonon megbeszéltek alapján elvégezzük a szombati munkát 5 órás munkát a megegyezett 11,200 Ft+ÁFA óradíjjal, azaz összesen 56000 Ft+ÁFA áron.

Profibb cégek PDF-ben színes logo-s két oldalas ajánlatot is rittyentenek :)

A szó elszáll, az írás megmarad, és ha van írás akkor mindketten tudjátok, mennyi az annyi.

Ha nem volt ilyesmi, akkor gondolom előre tudtátok, van kockázat a munkában, tehát nem lehetett akkora meglepetés.
Ráadásul ha jól értem, akkor ez egy új ügyfél, akiről nem tudtátok mennyire megbízható. Akkor mégis miért vettétek készpénznek a szavát?

dJw_ · http://rendszergazdak.blog.hu 2010.01.12. 13:49:39

@akocsis: nem új ügyfél. Igazából a meglepő nem is az, hogy nem akar fizetni, mert igen kevesen akarnak fizetni az utóbbi egy-fél évben felszólítás nélkül.

A meglepő ez: "szerintem nem ér annyit, amennyit kértek".

A nemfizetés sajnos mindennapos. De ilyen mondatokat azért nem hallani minden nap...

akocsis · http://akocsis.blog.hu 2010.01.12. 17:50:08

dJw - sajnos ebben igazad van.